Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

Ali res potrebujem(o) digitalni marketing?

Stranke veliko lažje najdejo informacije na spletu in mobilnikih. To je priložnost, da najdejo vas.

Lokalna podjetja v Sloveniji ne izkoriščajo spleta in mobilnikov.

V Sloveniji je več kot 1,4 mio uporabnikov spleta. Kar tri četrtine slovenskih gospodinjstev ima dostop do interneta. Uporabljajo ga za komuniciranje, nakupovanje in iskanje informacij. Delež dnevnih uporabnikov računalnika med starejšimi je trikrat, interneta pa sedemkrat večji kot pred petimi leti. 

Veliko lokalnih podjetij v Sloveniji je prepričanih, da jim digitalni marketing oz. prisotnost na spletu in mobilnikih ne koristi. Zagotovo nimajo nič od tega, ker ga ne uporabljajo. Manj kot 25 % slovenskih podjetij je na spletu, kaj šele na mobilnikih. Stranke pridobivajo predvsem z reklamo “od ust do ust”, kar je vsekakor najboljši način. Vendar pa so se tudi stranke spremenile. Takoj za priporočili najbolj verjamejo spletu. Bolj kot oglaševanju verjamejo “on-line” ocenam ostalih strank.

Uporabniki spleta v Sloveniji si pri nakupnih odločitvah vedno bolj pomagajo s spletom in mobilniki. Kljub temu pa 80% malih podjetij to ignorira, ker ne poskrbijo za spletno stran, vpise v družbena omrežja, vpise v baze ... 

Stranke vedno manj časa namenjajo tradicionalnim medijem, medtem pa čas, namenjen internetu, v pa še naprej raste. Še posebej to velja za mobilni internet.

Manj kot 25% slovenskih podjetij ima spletno stran. Velik delež spletnih strani ni prilagojen mobilnim napravam. 

Splet in mobilniki so priložnost za slovenska podjetja, ker:

  • stranke, obstoječe in potencialne, veliko hitreje najdejo informacije

  • stranke, ki iščejo, so zainteresirane za razliko od tradicionalnega oglaševanja, kjer nagovarjate nezainteresirane stranke

  • z manj denarja kot pri tradicionalnem oglaševanju, pridobite zainteresirane stranke

  • povečujete vašo konkurenčno prednost

  • stranke bolj zaupajo podjetjem, ki so na spletu in mobilnikih

  • lokalno iskanje, uporaba mobilnikov, spleta in družbenih omrežij raste

Stranke vedno manj časa namenijo tradicionalnim medijem, več pa internetu še posebej mobilnim napravam.

V današnjih časih ne potrebujemo zgolj digitalne strategije temveč strategijo v digitalnem svetu.

Pomanjkanja znanj, časa in denarja so vzroki, zakaj slovenska podjetja ne izkoriščajo spleta in mobilnikov.

Tradicionalno oglaševanje v časopisih, radiju ... še vedno predstavlja največji del oglaševanja lokalnih podjetij. A raziskave so pokazale, da so vedno manj zadovoljni s tem. Po drugi strani pa digitalni marketing prinaša več učinkov, a se tega ne lotijo zaradi pomanjkanja denarja, časa in znanj. Spletno oglaševanje je mnogo več kot le pasice. Obstajajo nekajkrat bolj učinkoviti načini pridobivanja strank. Gre za iskalni marketing - stranke vas najdejo, ko bas potrebujejo.

Premislite, ali je digitalni marketing pomemben tudi za vas. Odgovorite si na vprašanja:

  • Ali želim, da me obstoječe in potencialne stranke najdejo na spletu in mobilnikih?

  • Ali se želim povezati s strankami na spletu in mobilnikih?

  • Ali želim stranke, ki jih zanimajo moje storitve in izdelki?

  • Ali želim biti korak pred konkurenco?

  • Ali želim, da se dober glas vidi tudi na spletu in mobilnikih?

Stranke množično uporabljajo splet in mobilnike. Če menite, da spletni in mobilni marketing nista pomemba, premislite še enkrat.

Pametni telefoni so med Slovenci izredno priljubljeni. Dostopanje do spleta in družbenih omrežij prek mobilne naprave je trend, ki gre z roko v roki s širitvijo uporabe pametnih telefonov.

Pametni telefoni med Slovenci izredno priljubljeni →

97 % uporabnikov spleta išče lokalne storitve in izdelke.

Nearly All Consumers (97%) Now Use Online Media to Shop Locally, BIA/Kelsey →

V Sloveniji je več kot 1,4 mio uporabnikov spleta.

spletna populacija, MOSS  →

4 od 5 strank uporablja iskalnike za iskanje lokalnih informacij o ponudnikih (delovni čas, naslov, telefon, pot do podjetja ...).

Understanding Consumers’ Local Search Behavior, Google, Ipsos mediaCT in Purchased® →

Stranke se zanašajo na splet, ko iščejo lokalne informacije. Kar 77% uporabnikov pametnih telefonov pri lokalnem iskanju kontaktira podjetje.

14 Great Stats for convincing SMBs to invest in local search, www.brightlocal.com →

Več kot 50 % iskanj na Googlu se zgodi na mobilnih napravah.

More Than Half Of Google’s Searches Happen On Mobile →

Stranke uporabljajo splet in mobilne naprave, ko želijo kaj izvedeti, želijo kam iti, želijo kupiti ali pa kaj narediti. V teh ključnih trenutkih se lahko povežete z njimi.

4 MICRO MOmEnTS, google →

Mobilne naprave omogočajo lokalno iskanje, ki pripelje več strank na fizično lokacijo podjetja. 

78 Percent Of Local-Mobile Searches Result In Offline Purchases →

42% uporabnikov mobilnih naprav, ki išče lokalno, se nagiba k nakupu prej kot v 1 uri.

42 Per Cent of Mobile Searchers Looking to Buy Within the Hour →

Ljudje, ki iščejo "online" v 91% uporabijo računalnik,  80% jih uporablja pametni telefon in 47% tablico.

6 SocialMedia Marketing Trends That Will Take Over 2016 - infographic →

Je tudi vam digitalni marketing prezapleten?

Slovenska podjetja (še) ne verjamejo digitalnemu marketingu. Strah jih je, da bodo zapravili denar za nekaj, v kar nimajo zaupanja. Splet vidijo kot neotipljiv svet, ki se nenehno spreminja. Če se ga lotevajo sami, pa je prezapleteno in jim jemlje dragoceni čas. Zato se zanašajo zgolj na tradicionalne načine oglaševanja. S tem ni nič narobe, če imajo od tega koristi. 

Tehnologija pa vedno bolj spreminja vaše stranke. Za iskanje in informacije uporabljajo iskalnike, aplikacije, družbena omrežja, navigacije ...  Spletno oglaševanje postaja vedno bolj vsebinsko in prilagojeno strankam. Gre za to, da stranke najdejo informacije, kjerkoli, kadarkoli in takrat, ko jih potrebujejo. Za to poskrbimo na Pirsu, vi pa se posvetite poslu.

Želite, da vas stranke najdejo na on-line imenikih, aplikacijah, socialnih omrežjih in navigacijah?

Digitalni marketing zajema trženje izdelkov in storitev s pomočjo digitalnih kanalov kot so splet, mobilniki, iskalniki, družbena omrežja, aplikacije, imeniki ...

Preberite tudi

INFOGRAFIKA

INFOGRAFIKA "KAKO DANES STRANKE IŠČEJO?"

PREBERI →
GEO-MARKETING

geomarketing - zakaj je tako pomemben?

PREBERI →