Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

Lokalni marketing (geomarketing) - zakaj je tako pomemben?

Lokalno iskanje je od leta 2011 zraslo za 34-krat.

75% denarja porabimo v bližini doma ali službe.

Še pred nekaj leti so mnoga lokalna podjetja menila, da ne potrebujejo prisotnosti na spletu. Izjemna rast lokalnega iskanja to spreminja. Stranke namreč vedno bolj posegajo po mobilnih napravah in iščejo ponudnike v svoji bližini.

Lokalno iskanje postaja pomemben način iskanja, ker stranke porabijo 75% denarja v svoji bližini.  Mobilne naprave imajo vedno pri sebi in hitro lahko najdejo najbližje ponudnike. Zanima jih, kaj ponujajo, kje se nahajajo in kaj o njih pravijo drugi. Vse te informacije pa lahko najdemo na spletu, aplikacijah, imenikih, družbenih omrežjih in navigacijah. Če teh informacij ne najdejo, bodo odšle h konkurenci.

Mobilne naprave omogočajo iskanje, vezano na lokacijo - lokalni marketing.

Lokalno iskanje + mobilniki = odziv

Mobilne naprave igrajo vedno večjo vlogo pri nakupu oz. kaj in kje kupiti. Zato je bližina izjemno pomembna pri iskanju in postaja nov “piškotek (cookie)”, ki vpliva na to, katerega ponudnika bo stranka izbrala. Lokacija oz. bližina ponudnika z naraščajočo uporabo mobilnih naprav za iskanje v bližini postaja ključna za pridobivanje lokalnih strank.

Stranke, uporabniki raznih aplikacij in navigacij na mobilnih napravah, si želijo, da aplikacije upoštevajo njihove želje. Vedno bolj so uspešne aplikacije, ki omogočajo takšno personalizacijo. Eden izmed pomembnih gradnikov personalizacije je lokacija oz. upoštevanje le te. Aplikacije, ki delujejo na podlagi lokacije, so pri strankah zelo priljubljene in njihova uporaba raste.

50% iskanj na Googlu je prek mobilnih naprav. S tem pa je v veliki meri povezano iskanje, vezano na lokacijo. Zato geomarketing postaja temelj trženja.

Lokalno iskanje prinaša hitrejši odziv strank (klic, obisk in nakup).

Lokalno iskanje se ne začne vedno le na iskalnikih. Raziskave so pokazale, da le 36 % strank začne lokalno iskanje na iskalnikih. Veliko jih uporablja tudi druge vire kot so on-line imeniki, aplikacije, socialna omrežja, zemljevide ipd.

Le 36 % lokalnih iskanj se prične na iskalnikih.

Pametni telefoni so med Slovenci izredno priljubljeni. Dostopanje do spleta in družbenih omrežij prek  mobilne naprave je trend, ki gre z roko v roki s širitvijo uporabe pametnih telefonov.

Pametni telefoni med Slovenci izredno priljubljeni →

97 % uporabnikov spleta išče lokalne storitve in izdelke.

Nearly All Consumers (97%) Now Use Online Media to Shop Locally, BIA/Kelsey →

V Sloveniji je več kot 1,4 mio uporabnikov spleta.

spletna populacija, MOSS  →

4 od 5 strank uporablja iskalnike za iskanje lokalnih informacij o ponudnikih (delovni čas, naslov, telefon, pot do podjetja ...).

Understanding Consumers’ Local Search Behavior, Google, Ipsos mediaCT in Purchased® →

Stranke se zanašajo na splet, ko iščejo lokalne informacije. Kar 77% uporabnikov pametnih telefonov pri lokalnem iskanju kontaktira podjetje.

14 Great Stats for convincing SMBs to invest in local search, www.brightlocal.com →

Več kot 50 % iskanj na Googlu se zgodi na mobilnih napravah.

More Than Half Of Google’s Searches Happen On Mobile →

Stranke uporabljajo splet in mobilne naprave, ko želijo kaj izvedeti, želijo kam iti, želijo kupiti ali pa kaj narediti. V teh ključnih trenutkih se lahko povežete z njimi.

4 MICRO MOmEnTS, google →

Mobilne naprave omogočajo lokalno iskanje, ki pripelje več strank na fizično lokacijo podjetja. 

78 Percent Of Local-Mobile Searches Result In Offline Purchases →

82 % uporabnikov pametnih telefonov jih uporablja za iskanje lokalnih podjetij.

Being There in Micro-Moments, Especially on Mobile →

42% uporabnikov mobilnih naprav, ki išče lokalno, se nagiba k nakupu prej kot v 1 uri.

42 PER CENT OF MOBILE SEARCHERS LOOKING TO BUY WITHIN THE HOUR →

Lokalni marketing je velika priložnost za lokalna podjetja.

Slovenska podjetja (še) ne verjamejo digitalnemu marketingu. Strah jih je, da bodo zapravili denar za nekaj, v kar nimajo zaupanja. Splet vidijo kot neotipljiv svet, ki se nenehno spreminja. Če se ga lotevajo sami, pa je prezapleteno in jim jemlje dragoceni čas. Zato se zanašajo zgolj na tradicionalne načine oglaševanja. S tem ni nič narobe, če imajo od tega koristi. 

Geomarketing pa je učinkovit način lokalnega trženja. Namenjen je predvsem lokalnim podjetjem, ki želijo, da jih najdejo lokalne stranke na spletu in mobilnikih. 

Želite, da vas stranke najdejo na on-line imenikih, aplikacijah, socialnih omrežjih in navigacijah?

Preberite tudi

SPLET, APLIKACIJE, GEO-MARKETING

kORISTI razširjenega VPISA za (lokalna) podjetja

PREBERI →
OMREŽJA, GEO-MARKETING

VPLIV DRUŽBENIH OMREŽIJ NA (LOKALNA) PODJETJA

PREBERI →