Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

Kako stranke danes iščejo?

Mobilne naprave so za vedno spremenile stranke, iskanje in nakupovanje.

Mobilne naprave imamo vedno na dosegu rok.

V Slovenije je več kot 2 mio mobilnikov. Vsak četri je že pametni telefon, ki so med Slovenci zelo priljubljeni. Te majhne naprave so postale nepogrešljive v naših življenjih.

Mobilne naprave uporabimo takrat, ko želimo nekaj izvedeti, se kam odpraviti, kupiti ali narediti. Takrat posežemo po najbližji napravi, ki nam je na voljo. To so ključni trenutki, ki omogočajo, da vas stranke najdejo. Google jih je poimenoval " 4 micro moments". Gre za trenutke, ko stranke poiščejo informacije kjerkoli in kadarkoli. Včasih je pridobivanje informacij zahtevalo več časa. Danes pa so nam na voljo v trenutku. Moderna tehnologija je spremenila stranke. Poleg mobilnih naprav, so tu še družbena omrežja, uporabne aplikacije, navigacije ... ki vplivajo na to, kje in kako iščemo. 

Digitalni svet nas vedno bolj povezuje s fizičnim. Lokalno iskanje na mobilnih napravah pripelje stranke na fizično lokacijo podjetja. 

Kako stranke danes iščejo?

Stranke uporabljajo mobilne naprave kjerkoli, kadarkoli, vsak dan, večkrat na dan. Iščejo na več napravah in želijo do informacij takoj.

Mobilne naprave so  korenito spremenile naša življenja. Informacije so nam dostopne kjerkoli in kadarkoli.

Raziskave so pokazale, da stranke za iskanje uporabljajo več virov informacij naenkrat. Iskanje se ne začne vedno samo na iskalnikih. Uporabljajo aplikacije, on-line imenike, spletne strani ... Zato je neizogibno za ponudnike, da jih najdejo na čim več platformah z enakimi informacijami kot je naziv, naslov in telefon (NAP konsistentnost). Z "Razširjenim vpisom" boste hitro in enostavno vpisali podjetje v 20 platform naenkrat.

Lokalno iskanje se ne začne vedno le na iskalnikih. Raziskave so pokazale, da le 36 % strank začne lokalno iskanje na iskalnikih. Veliko jih uporablja tudi druge vire kot so on-line imeniki, aplikacije, socialna omrežja, zemljevide ipd.

Le 36 % lokalnih iskanj se prične na iskalnikih.

Mobilniki niso več namenjeni samo klicanju ampak iskanju, druženju ...

Tehnologija je za vedno spremenila stranke. Kadarkoli kaj potrebujejo, to poiščejo na mobilnikih in pričakujejo, da to najdejo v svoji bližini. Lokalno iskanje je od leta 2011 zraslo za 34-krat. Iskanje na Googlu prek mobilnikov pa je že prehitelo iskanje prek računalnikov. 

Iskanje se spreminja se se bo še bolj. 2 najpomembnejši področji za ponudnike sta mobilni splet in aplikacije. Poskrbeti morajo, da jih stranke najdejo prek mobilnih naprav in da se spletna stran prilagaja. Drug korak pa je vpis v čim več aplikacij za mobilne naprave.

Prvi korak povezovanja s strankami je, da vas najdejo na čim več platformah. 

Pametni telefoni so med Slovenci izredno priljubljeni. Dostopanje do spleta in družbenih omrežij prek  mobilne naprave je trend, ki gre z roko v roki s širitvijo uporabe pametnih telefonov.

Pametni telefoni med Slovenci izredno priljubljeni →

97 % uporabnikov spleta išče lokalne storitve in izdelke.

Nearly All Consumers (97%) Now Use Online Media to Shop Locally, BIA/Kelsey →

V Sloveniji je več kot 1,4 mio uporabnikov spleta.

spletna populacija, MOSS  →

4 od 5 strank uporablja iskalnike za iskanje lokalnih informacij o ponudnikih (delovni čas, naslov, telefon, pot do podjetja ...).

Understanding Consumers’ Local Search Behavior, Google, Ipsos mediaCT in Purchased® →

Stranke se zanašajo na splet, ko iščejo lokalne informacije. Kar 77% uporabnikov pametnih telefonov pri lokalnem iskanju kontaktira podjetje.

14 Great Stats for convincing SMBs to invest in local search, www.brightlocal.com →

Več kot 50 % iskanj na Googlu se zgodi na mobilnih napravah.

More Than Half Of Google’s Searches Happen On Mobile →

Stranke uporabljajo splet in mobilne naprave, ko želijo kaj izvedeti, želijo kam iti, želijo kupiti ali pa kaj narediti. V teh ključnih trenutkih se lahko povežete z njimi.

4 MICRO MOmEnTS, google →

Mobilne naprave omogočajo lokalno iskanje, ki pripelje več strank na fizično lokacijo podjetja. 

78 Percent Of Local-Mobile Searches Result In Offline Purchases →

42% uporabnikov mobilnih naprav, ki išče lokalno, se nagiba k nakupu prej kot v 1 uri.

42 Per Cent of Mobile Searchers Looking to Buy Within the Hour →

Digitalni marketing je učinkovitejši od tradicionalnega oglaševanja.

Slovenska podjetja (še) ne verjamejo digitalnemu marketingu. Strah jih je, da bodo zapravili denar za nekaj, v kar nimajo zaupanja. Splet vidijo kot neotipljiv svet, ki se nenehno spreminja. Če se ga lotevajo sami, pa je prezapleteno in jim jemlje dragoceni čas. Zato se zanašajo zgolj na tradicionalne načine oglaševanja. S tem ni nič narobe, če imajo od tega koristi. 

Tehnologija pa vedno bolj spreminja stranke. Za iskanje in informacije uporabljajo iskalnike, aplikacije, družbena omrežja, navigacije ...  Poskrbeli bomo, da vas bodo našli, vi pa se boste posvetili poslu. 

Želite, da vas stranke najdejo na on-line imenikih, aplikacijah, socialnih omrežjih in navigacijah?

Digitalni marketing zajema trženje izdelkov in storitev s pomočjo digitalnih kanalov kot so splet, mobilniki, iskalniki, družbena omrežja, aplikacije, imeniki ...

Preberite tudi

SPLET

Ali res potrebujemo digitalni marketing?

PREBERI →
APLIKACIJE

4 koraki, kako stranke pridejo do vas

VEČ →