Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

4 koraki, kako stranke pridejo do vas

Stranke uporabljajo različne vire za iskanje ponudnikov.

Vaše stranke iščejo kjerkoli, kadarkoli, vsak dan in večkrat na dan.

Včasih smo za iskanja ponudnikov uporabljali rumene strani. Te je nato izrinil splet. Danes pa živimo v dobi mobilnih naprav. Stranke prek mobilnih naprav dostopajo do informacij, kjerkoli in kadarkoli, vsak dan, večkrat na dan. Iščejo na več napravah in želijo do informacij takoj!

Lokalno iskanje postaja pomemben način iskanja, ker stranke porabijo 75% denarja v svoji bližini.  Mobilne naprave imajo vedno pri sebi in hitro lahko najdejo najbližje ponudnike. Zanima jih, kaj ponujajo, kje se nahajajo in kaj o njih pravijo drugi. Vse te informacije pa lahko najdemo na spletu, aplikacijah, imenikih, družbenih omrežjih in navigacijah. Če teh informacij ne najdejo, bodo odšle h konkurenci.

Stranke se družijo na socialnih omrežjih, uporabljajo mobilne naprave in iščejo lokalno (social, local in mobile).

4 koraki, kako vas stranke najdejo:

  1. iskanje na spletu in mobilnikih je prvi korak, ko stranka želi najti ponudnika

  2. odkrivanje, kdo ponuja želeno storitev ali izdelek

  3. zavzetost, za katerega ponudnika se odločijo stranke je odvisna od informacij, ki so jim na voljo

  4. akcija je zadnji korak, ko se stranka odloči za obisk ponudnika oz. poslovalnice

Preberite: LOKALNO ISKANJE V SLOVENIJI →

Pametni telefoni so med Slovenci izredno priljubljeni. Dostopanje do spleta in družbenih omrežij prek  mobilne naprave je trend, ki gre z roko v roki s širitvijo uporabe pametnih telefonov.

Pametni telefoni med Slovenci izredno priljubljeni →

97 % uporabnikov spleta išče lokalne storitve in izdelke.

Nearly All Consumers (97%) Now Use Online Media to Shop Locally, BIA/Kelsey →

V Sloveniji je več kot 1,4 mio uporabnikov spleta.

spletna populacija, MOSS  →

4 od 5 strank uporablja iskalnike za iskanje lokalnih informacij o ponudnikih (delovni čas, naslov, telefon, pot do podjetja ...).

Understanding Consumers’ Local Search Behavior, Google, Ipsos mediaCT in Purchased® →

Stranke se zanašajo na splet, ko iščejo lokalne informacije. Kar 77% uporabnikov pametnih telefonov pri lokalnem iskanju kontaktira podjetje.

14 Great Stats for convincing SMBs to invest in local search, www.brightlocal.com →

Več kot 50 % iskanj na Googlu se zgodi na mobilnih napravah.

More Than Half Of Google’s Searches Happen On Mobile →

Stranke uporabljajo splet in mobilne naprave, ko želijo kaj izvedeti, želijo kam iti, želijo kupiti ali pa kaj narediti. V teh ključnih trenutkih se lahko povežete z njimi.

4 MICRO MOmEnTS, google →

Mobilne naprave omogočajo lokalno iskanje, ki pripelje več strank na fizično lokacijo podjetja. 

78 Percent Of Local-Mobile Searches Result In Offline Purchases →

82 % uporabnikov pametnih telefonov jih uporablja za iskanje lokalnih podjetij.

Being There in Micro-Moments, Especially on Mobile →

42% uporabnikov mobilnih naprav, ki išče lokalno, se nagiba k nakupu prej kot v 1 uri.

42 PER CENT OF MOBILE SEARCHERS LOOKING TO BUY WITHIN THE HOUR →

Lokalno iskanje je velika priložnost za lokalna podjetja in podjetja s poslovalnicami.

Stranke iščejo lokalno, ker želijo najti ponudnike v svoji bližini. Iščejo na več napravah in uporabljajo reazlične vire.

Želite, da vas stranke najdejo na on-line imenikih, aplikacijah, socialnih omrežjih in navigacijah?

Preberite tudi

SPLET, APLIKACIJE, GEO-MARKETING

kORISTI razširjenega VPISA za (lokalna) podjetja

PREBERI →
GEO-MARKETING

geomarketing - zakaj je tako pomemben?

PREBERI →