kontakt

Online contact and registration forms from Wufoo.

pišite nam.

 01 500 52 48
Digitalni marketing

ali sploh potrebujemo digitalni marketing?

Stranke vse več časa uporabljajo splet in mobilnike.

Digitalni marketing v Sloveniji

V Sloveniji še vedno velika večina podjetij trdi, da ne potrebujejo digitalnega marketinga. Po eni strani si skoraj vsako izmed njih želi strank, a ne izkorišča naraščajoče moči spleta in mobilnikov. Razlogi za to so predvsem v pomanjkanju znanj, časa in tudi denarja.

Veliko lokalnih podjetij v Sloveniji je prepričanih, da jim digitalni marketing oz. prisotnost na spletu in mobilnikih ne koristi. Zagotovo nimajo nič od tega, ker ga ne uporabljajo. Manj kot 25 % slovenskih podjetij je na spletu, kaj šele na mobilnih napravah.

Splet in mobilniki ponujajo ogromno priložnosti za podjetja:

  • stranke, obstoječe in nove, lažje pridejo do informacij

  • investicija v digitalni marketing je učinkovitejša od tradicionalnih medijev

  • vaša konkurenčnost je veliko večja

    stranke bolj verjamejop ponudnikom, ki so na spletu in mobilnikih

V današnjih časih ne potrebujemo zgolj digitalne strategije temveč strategijo v digitalnem svetu.

Stranke vedno več časa uporabljajo digitalne medije za iskanje, zabavo in druženje. Iskanje ponudnikov še nikoli ni bilo tako dostopno. Ko nekaj potrebujejo, posežejo po najbližji napravi, ponavadi mobilniku, in poiščejo ponudnike v bližini. Ta način pridobivanja strank je veliko učinkovitejši od tradicionalnega marketinga. Kljub temu pa slovenska podjetja zaradi pomanjkanja znanj, časa in denarja ne izkoriščajo digitalnega marketinga.

Infografika: Klasični marketing vs Digitalni marketing

DIGITALNI MARKETING v sloveniji

Potrebujejo izdelek ali storitev 40%

Planirajo aktivnost 27%

Planirajo nakup 22%

Želijo kontakt takoj 16%

Zakaj stranke iščejo lokalne ponudnike?

Stranke iščejo lokalne ponudnike predvsem zato, ker potrebujejo določen izdelek ali storitev. Gre torej za zainteresirane stranke, za razliko od običajnega oglaševanja, kjer ciljamo predvsem nezainteresirane stranke. Če takšno oglaševanje vzbudi interes, pa veliko strank poišče informacije na spletu ali mobilnikih.

Iskanje doma 75%

Nekaj km od ponudnika 37%

Več kot nekaj km od ponudnika 37%

Nekaj 100-metrov stran 14%

Kje stranke iščejo?

Stranke večino denarja potrošijo v bližini doma ali službe. Zato na spletu in mobilnikih želijo najti najbližje ponudnike, izvedeti, kaj ponujajo, jih poklicati ali obiskati.

Cena 61%

Delovni čas 49%

Razpoložljivost izdelka/storitve 36%

Promocije, popusti ... 25%

Kontaktne informacije 24%

Pot do ponudnika 16%

Slike 15%

Kaj stranke najbolj zanima?

Stranke želijo izvedeti informacije o cenah, delovnem času, naslovu oz. kako do ponudnika, razpoložljivosti izdelkov/storitev in kontaktih (telefon). Zanimajo jih tudi mnenja ostalih strank in popusti.

Iskalniki 90%

Spletna stran ponudnika 40%

Imeniki, blogi, ... 33%

On-line zemljevide in navigacije 27%

Družbena omrežja 26%

Spletne strani s popusti 24%

Katere on-line vire stranke uporabljajo za pridobivanje informacij?

Za iskanje lokalnih informacij stranke uporabljajo več virov, imenikov, aplikacij ... Največkar informacije poiščejo na iskalnikih, spletnih straneh ponudnikov, socialnih omrežjih, on-line zemljevidih, spletnih straneh s popusti, ocenami in mnenji. Med napravmi, na katerih iščejo lokalno, so vedno bolj priljubljene mobilne naprave (pametni telefoni in tablice).

iskanje lokalnih izdelkov in storitev 97%

lokalno iskanje vodi h klicu, obisku in nakupu 90%

Uporaba interneta dnevno 89%

Uporabniki mobilnih naprav iščejo lokalno 82%

Iskanje informacij na internetu 80%

Uporaba pametnih telefonov 77%

Nakup na lokaciji 56%

Uporaba interneta v Sloveniji

V Sloveniji je več kot 1,58 mio uporabnikov spleta. Uporabljajo ga za osebno rabo, kot je zabava, iskanje informacij in nakupovanje.

V Sloveniji dostop do spleta prek pametnih telefonov dohiteva dotop prek računalnikov (Vir: MOSS)

Stranke splet uporabljajo za iskanje informacij in nakup. Veliko strank se za nakup odloči na lokaciji ponudnika v svoji bližini.

Vrednost 37%

Cena 34%

Kakovost 29%

Bližina oz. lokacija 29%

Izkušnje s ponudnikom 27%

Razpoložljivost izdelkov/storitev 23%

Izbor ponudbe 22%

Priporočila 19%

Delovni čas 18%

Kaj najbolj vpliva na izbiro ponudnika?

Stranke pri odločanju za ponudnike tehtajo med vrednostjo oz. ceno in kakovostjo. Pri lokalnem iskanju pa na odločitev zelo vpliva tudi bližina ponudnikov in mnenja ostalih strank.

Je tudi vam digitalni marketing prezapleten in neznan?

Slovenska podjetja (še) ne verjamejo digitalnemu marketingu. Strah jih je, da bodo zapravili denar za nekaj, v kar nimajo zaupanja. Splet vidijo kot neotipljiv svet, ki se nenehno spreminja. Če se ga lotevajo sami, pa je prezapleteno in jim jemlje dragoceni čas. Zato se zanašajo zgolj na tradicionalne načine oglaševanja. S tem ni nič narobe, če imajo od tega koristi.

Tehnologija pa vedno bolj spreminja vaše stranke. Za iskanje in informacije uporabljajo iskalnike, aplikacije, družbena omrežja, navigacije ... Spletno oglaševanje postaja vedno bolj vsebinsko in prilagojeno strankam. Gre za to, da stranke najdejo informacije, kjerkoli, kadarkoli in takrat, ko jih potrebujejo. Za to poskrbimo na Pirsu, vi pa se posvetite poslu.

Preverite, kje in kako vas stranke najdejo!

Analiza vpisa

Preberite tudi ...

Infografika - kako stranke danes iščejo?

Mobilne naprave so za vedno spremenile stranke, iskanje in nakupovanje.

Preberi →

Digitalni lokalni marketing v Sloveniji

Lokalno iskanje raste, ker stranke iščejo ponudnike v svoji bližini.

Preberi →

Zakaj lokalni digitalni marketing prinaša klice in obiske?

Značilnost lokalnega iskanja je, da prinaša klice in obiske strank zelo hitro.

Preberi →

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form