Lokalni SEO - spletna optimizacija za lokalno iskanje
Lokalni SEO prinaša boljše rangiranje pri lokalnem iskanju
Kaj je lokalni SEO
Lokalni SEO zajem ukrepe, ki izboljšajo rangiranje pri lokalnem iskanju, iskanju vezanem na lokacijo. Pri takšnem iskanju stranke pričakujejo, da bodo našli ponudnike v bližini.
Lokalno iskanje je od leta 2015 zraslo za 12-krat
-
80% strank najprej poišče informacije na spletu
-
88% lokalnih iskanj se konča s klicem ali obiskom
-
70% strank raje obišče podjetje z izpolnjenim Google My Business profilom
Kako iskalniki prikažejo rezultate iskanja?
Predstavljajte si, da ste na poti na obisk k prijateljici in ji želite podariti rože. Zato posežete po mobilniku in vanj vpišete "cvetličarna". Google vam prikaže rezultate, pri čemer upošteva:
- vaša predhodna iskanja, podatke shranjene v "piškotkih - cookies", personalizacijo ...
- vašo lokacijo , ki jo pridobi na podlagi IP-ja, wi-fi-ja ali GPS-a
Lokalni SEO poskrbi, da ima Google vse potrebne podatke, na podlagi katerih prikaže podjetja. Google rezultat iskanja razdeli na 3 dele:
- najprej pokaže oglase Google Ads, če jih ima katero izmed podjetij zakupljene
- nato prikaže Google My Business profile podjetij (GMB)
- na koncu pa se razvrstijo spletne strani
Google my business profil podjetja je nekakšna izkaznica podjetja na Googlu. Te podatke uporablja Google iskalnik in Google zemljevid (Google maps).
Kako Google prikaže Google My Business profile podjetij?
Google za prikaz GMB profilov podjetij upošteva 3 dejavnike:
- Ustreznost oz. relevantnost - koliko podjetje ustreza iskanju
- Oddaljenost - bližina podjetij
- Kredibilnost - informacije, ki so na voljo o podjetju v online svetu
Kaj je konsistentnost podjetja v online svetu?
Konsistentnost bi lahko opisali kot skupek informacij, ki jih Google pridobi o podjetju v online platformah. Za Google je podjetje ustreznejše za prikaz, če ima več enakih vpisov na spletu. Gre za takoimenovano "NAP consistency" oz. za enake vpise naziva, naslova in telefona podjetja v digitalnih platformah.
Vpisovanje podatkov v različne digitalne platforme (družbena omrežja, imeniki, aplikacije, zemljevide ...) je ključnega pomena za dvig kredibilnosti pri rangiranju GMB profila podjetja v Googlu. Največja ovira pri tem je pomanjkanje znanj in časa za vpisovanje v različne platforme. Prav tako pa posodabljanje podatkov v različnih platformah vzame veliko časa. Zato so v nemškem podjetju uberall razvili vpisno platforma, s katero je vpisovanje in ažuriranje podatkov podjetja enostavno. Na enem mestu se podatki podjetja vpisujejo in ažurirajo z izbranimi digitalnimi platformami (Google, Foursquare, WhereTo, Tupalo, Infobel, Opendi, Garmin, Navmii, Waze ...).
-
V katere platforme se podatki sinhronizirajo?
Podatki se iz sinhronizirajo v ...
-
Zakaj so vključeni tuji imeniki?
Vpis v tuje imenike kot je Brownbook, Infobel in Opendi imajo kredibilnost pri iskalniku Google. Zato vpis vanje pomaga pri višjem rangiranju vašega podjetja pri iskanju (SEO oz. spletna optimizacija).
-
Zakaj je pomemben vpis v GMB?
Google je najbolj razširjen iskalnik. Vpis v GMB vam omogoča, da vas stranke najdejo v Googleovih produktih (zemljevidi, iskalnik ...). Ste vedeli da:
❶ imajo verificirani GMB profili 5x več prikazov
❷ stranke 2,7x raje izberejo podjetja z izpolnjenim GMB profilom
❸ imajo podjetja z izpolnjenim GMB profilom 70% večjo možnost, da jih stranke obiščejo
❹ imajo podjetja z izpolnjenim GMB profilom 50% večjo možnost, da stranke kupijo od njih
❺ 73% strank pri iskanju klikne na Google My Business profile podjetij
Uberall je ena izmed največjih vpisnih platform na svetu, v katero je vpisanih že več kot 1 mio podjetij iz različnih dejavnosti. Analiza vpisov je pokazala, da izboljša prikaze GMB profila podjetja, poveča klike na telefon in navigacijo. To dokazujeje tudi statistike po različnih dejavnostih. Preverite tudi, kako so slovenska podjetja prišla do več klicev in obiskov s pomočjo uberall Razširjenega vpisa.