kontakt

Online contact and registration forms from Wufoo.

pišite nam.

 01 500 52 48
Lokalni marketing

Lokalni SEO - spletna optimizacija za lokalno iskanje

Lokalni SEO prinaša boljše rangiranje pri lokalnem iskanju

Kaj je lokalni SEO

Lokalni SEO zajem ukrepe, ki izboljšajo rangiranje pri lokalnem iskanju, iskanju vezanem na lokacijo. Pri takšnem iskanju stranke pričakujejo, da bodo našli ponudnike v bližini.

Lokalno iskanje je od leta 2011 zraslo za 100x
Vir: uberall
  • 80% strank najprej poišče informacije na spletu

  • 88% lokalnih iskanj se konča s klicem ali obiskom

  • 70% strank raje obišče podjetje z izpolnjenim Google My Business profilom

Vir: Consumer barometer Slovenia, Local search stats

Kako iskalniki prikažejo rezultate iskanja?

Predstavljajte si, da ste na poti na obisk k prijateljici in ji želite podariti rože. Zato posežete po mobilniku in vanj vpišete "cvetličarna". Google vam prikaže rezultate, pri čemer upošteva:

Lokalni SEO poskrbi, da ima Google vse potrebne podatke, na podlagi katerih prikaže podjetja. Google rezultat iskanja razdeli na 3 dele:

  1. najprej pokaže oglase Google Ads, če jih ima katero izmed podjetij zakupljene
  2. nato prikaže Google My Business profile podjetij (GMB)
  3. na koncu pa se razvrstijo spletne strani

Google my business profil podjetja je nekakšna izkaznica podjetja na Googlu. Te podatke uporablja Google iskalnik in Google zemljevid (Google maps).

Kako Google prikaže Google My Business profile podjetij?

Google za prikaz GMB profilov podjetij upošteva 3 dejavnike:

  1. Ustreznost oz. relevantnost - koliko podjetje ustreza iskanju
  2. Oddaljenost - bližina podjetij
  3. Kredibilnost - informacije, ki so na voljo o podjetju v online svetu

Kaj je konsistentnost podjetja v online svetu?

Konsistentnost bi lahko opisali kot skupek informacij, ki jih Google pridobi o podjetju v online platformah. Za Google je podjetje ustreznejše za prikaz, če ima več enakih vpisov na spletu. Gre za takoimenovano "NAP consistency" oz. za enake vpise naziva, naslova in telefona podjetja v digitalnih platformah.

Vpisovanje podatkov v različne digitalne platforme (družbena omrežja, imeniki, aplikacije, zemljevide ...) je ključnega pomena za dvig kredibilnosti pri rangiranju GMB profila podjetja v Googlu. Največja ovira pri tem je pomanjkanje znanj in časa za vpisovanje v različne platforme. Prav tako pa posodabljanje podatkov v različnih platformah vzame veliko časa. Zato so v nemškem podjetju uberall razvili vpisno platforma, s katero je vpisovanje in ažuriranje podatkov podjetja enostavno. Na enem mestu se podatki podjetja vpisujejo in ažurirajo z izbranimi digitalnimi platformami (Google, Foursquare, WhereTo, Tupalo, Infobel, Opendi, Garmin, Navmii, Waze ...).

Uberall je ena izmed največjih vpisnih platform na svetu, v katero je vpisanih že več kot 1 mio podjetij iz različnih dejavnosti. Analiza vpisov je pokazala, da izboljša prikaze GMB profila podjetja, poveča klike na telefon in navigacijo. To dokazujeje tudi statistike po različnih dejavnostih. Preverite tudi, kako so slovenska podjetja prišla do več klicev in obiskov s pomočjo uberall Razširjenega vpisa.

uberall RAZŠIRJEN VPIS = DIGITALNI LOKALNI MARKETING, KI PRINAŠA KLICE IN OBISKE

Brezplačno preverite, kako pa vas stranke najdejo!

Analiza vpisa

Preberite tudi ...

Infografika - kako stranke danes iščejo?

Mobilne naprave so za vedno spremenile stranke, iskanje in nakupovanje.

Preberi →

Koristi Razširjenega vpisa

Našlo vas bo več strank, ki so zainteresirane in potrebujejo informacije, da bi vas poklicale ali obiskale.

Preberi →

Digitalni lokalni marketing za poslovalnice

Preverite, kako učinkovito in enostavno uptravljati s podatki poslovalnic v digitalnem svetu.

Preberi →

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form