PIRS RAZŠIRJEN VPIS - FAQ
Digitalni lokalni marketing - pogosta vprašanja in odgovori
Kaj je RAZŠIRJEN VPIS?
Razširjen vpis je internet platforma, v katero se vpišejo podatki, ki se sinhronizirajo v ostale digitalne platforme. Gre za produkt nemškega podjetja uberall, vodilne vpisne platforme v Evropi. Razširjen vpis omogoča ponudnikom vpis v aplikacije, imenike, navigacije, zemljevide, družbena omrežja ... z eno samo potezo prek spleta.
Kako deluje RAZŠIRJEN VPIS?
Podatki se vnesejo prek spletne platforme. Nato se enostavno sinhronizirajo v digitalne platforme. Podatke lahko vnesete sami ali pa jih mi vnesemo namesto vas.
Katere so prednosti RAZŠIRJENEGA VPISA?
Prva prednost je velik doseg strank, ki iščejo na različnih digitalnih platformah. Tako omogočite, da vas najdejo, pokličejo ali obiščejo
Druga prednost je izboljšanje rangiranje GMB profila na Googlu. Vpis enakega imena, naslova in telefona (NAP consistency) je za Google znak, da je vaše podjetje kredibilnejše za prikazovanje.
Tretja prednost je enostavnost vpisa in ažuriranje podatkov na enem samem mestu. Razširjen vpis+ vsebuje tudi vpogled v online ocene in mnenja ter dodajanje objav na Google in Facebook.V katere platforme se podatki sinhronizirajo?
Podatki se iz sinhronizirajo v ...
Kateri podatki se sinhronizirajo?
V digitalne platforme se sinhronizirajo različni podatki.
Zakaj so vključeni tuji imeniki?
Vpis v tuje imenike kot je Brownbook, Infobel in Opendi imajo kredibilnost pri iskalniku Google. Zato vpis vanje pomaga pri višjem rangiranju vašega podjetja pri iskanju (SEO oz. spletna optimizacija).
Kakšna je razlika med RAZŠIRJENIM VPISOM in RAZŠIRJENIM VPISOM+?
Razširjen vpis+ omogoča dodajanje objav, ki se sinhronizirajo na Facebook in Google. Omogoča tudi vpogled v ocene in mnenja ter odgovarjanje nanje.
Kako RAZŠIRJEN VPIS vpliva na rangiranje v iskalnikih (SEO)?
Vpis podjetja z enakimi podatki oz. nazivom, nasovom in telefonom (NAP consistency), povečuje kredibilnost podjetja pri razvrščanju v iskalnikih. Spodnja slika kaže, kateri dejavniki vplivajo na rangiranje (Vir: Local serch ranking factor)
Skozi Razširjen vpis izboljšate kriterije rangiranje: Google My Business, NAP konsistentnost in povezave (vpisi v imenike), kar dodatno izboljšuje rangiranje v iskalnikih.Kako vpliva RAZŠIRJEN VPIS na glasovno iskanje?
Že leta 2016 je bilo 20% iskanj na Googlu glasovnih. Takšen način iskanja postaja vedno bolj priljubljen. Subjekti, ki imajo enake podatke in vpise v več različnih platformah, so pri glasovnem iskanju bolje rangirana.
Kako dolgo traja RAZŠIRJEN VPIS?
Razširjen vpis traja 1 leto oz. do preklica.
Kako vpisati podatke?
Podatki se vnašajo prek spletne platforme uberall.com/en/app/pirs.
Podatke lahko vpisujete sami, ko vam dodelimo dostop, ali pa jih pošljete nam in jih vnesemo namesto vas.Zakaj je RAZŠIRJEN VPIS koristen za podjetja oz. ponudnike?
V današnjih časih stranke iščejo informacije na najbližji napravi, ki jim je na dosegu roke. Največkrat so to mobilniki. Po njih posežejo, ko želijo kaj izvedeti, narediti, kupiti ali obiskati ponudnika - 4 mikro trenutki, ki pripeljejo stranke. Želijo najti ponudnike v bližini, jih poklicati in obiskati.
Stranke večino svojega denarja porabijo v okolici doma ali službe. Ponudnike iščejo "on-line" in jih nato obiščejo na lokaciji. Zato je iskanje, vezano na lokacijo, je od 2011 zraslo za kar se ševedno povečuje.
S pomočjo Razširjenega vpisa vas bodo stranke večkrat našle, izvedele več o vas , vas kontaktirale in obiskale na vaši lokaciji.
Za vpis v digitalne platforme s pomočjo Razširjenega vpisa ne potrebujete digitalnih znanj in časa, saj je vpis hiter in enostaven. Podatke vpišete le enkrat, te pa se nato razširijo v ostale platforme.Kaj je RAZŠIRJEN VPIS za podjetja s poslovalnicami?
Razširjen vpis za podjetja z poslovalnicami je namenjen podjetjem, ki imajo veliko poslovalnic. Omogoča urejanje podatkov poslovalnic prek platforme Razširjen vpis na digitalnih platformah in vaši spletni strani (nanjo vključite HTML kodo). Na ta način z enega mesta urejate podatke vseh poslovalnic in prihranite ogromno časa. Oblikovanje, pridobitev HTML kode za spletno stran in cena je po prilagojeni ponudbi.
Npr. podjetje ima 25 poslovalnic za katere zakupi Razširjen vpis. Ker želijo, da se podatki o poslovalnicam posodabljajo tudi na spletni strani, pridobijo HTML kodo, ki jo vključijo na spletno stran. S tem pridobijo na svoji spletni strani iskalnik lokacij in za vsako poslovalnico podstran s podatki. Kadarkoli posodobijo podatke na spletni platformi Razširjenega vpisa se te sinhronirzirajo tudi na spletni strani podjetja. Primer najdete na iskalnika in podstrani za lokacije na https://uberall.com/en/storefinder#!
Želite izvedeti več. Pišite nam na info@pirs.si
RAZŠIRJEN VPIS in Facebook ter Google profil podjetja
Če podjetje že ima Facebook ali verificiran Google profil podjetja, ga samo poveže z Razširjenim vpisom. V nasprotnem primeru se ustvari Facebook profil podjetja.
RAZŠIRJEN VPIS in Instagram profil podjetja
Instagram je v lasti Facebooka. Ustvari se lokacijski Instagram profil subjekta.
Kaj je Google MY Business (GMB)?
GMB je Googleova platforma za vpis podjetja v Googleove produkte. GMB profil podjetja je potrebno verificirati, kar se izvede prek emaila, telefona ali navadne pošte, kamor pošljejo verifikacijsko kodo.
Če imate že verificiran GMB profil, ga enostavno povežete z Razširjenim vpisom.
Če je GMB profil podjetja neverificiran, bomo zaprosili za verifikacijo. Prejeli boste kodo, ki jo posredujete na Pirs, ki poveže GMB in Razširjen vpis.
Zakaj je pomemben vpis v GMB?
Google je najbolj razširjen iskalnik. Vpis v GMB vam omogoča, da vas stranke najdejo v Googleovih produktih (zemljevidi, iskalnik ...). Ste vedeli da:
❶ imajo verificirani GMB profili 5x več prikazov
❷ stranke 2,7x raje izberejo podjetja z izpolnjenim GMB profilom
❸ imajo podjetja z izpolnjenim GMB profilom 70% večjo možnost, da jih stranke obiščejo
❹ imajo podjetja z izpolnjenim GMB profilom 50% večjo možnost, da stranke kupijo od njih
❺ stranke pri iskanju klikajo na Google My Business profile podjetijKaj pa če že imate verificiran Google profil podjetja (GMB)?
Vaš že verificiran Google profil podjetja lahko enostavno povežete z Razširjenim vpisom. Vpis podjetja s pomočjo Razširjenega vpisa poveča število prikazov in klikov tudi na Googlu.
Zakaj vpis v družbena omrežja?
Družbena omrežja so spremnila uporabo spleta. Na njih se nahajo mnogo informacij, ki jih ustvarjajo uporabniki in si jih izmenjujejo. Zato so za stranke vir informacij, ko iščejo ponudnike. Slika spodaj prikazuje uporabo družbenih omrežij v Sloveniji.
Kaj izgubljamo brez vpisov?
Število strank, ki uporabljajo splet in mobilnike za iskanje neprestano raste. Če vas stranke ne najdejo, bodo svoj denar porabile pri ponudnikih, ki jih bodo našle.
Ali lahko RAZŠIRJEN VPIS nadomesti spletno stran?
Da, če vam je dovolj, da vas stranke najdejo in izvedo o vas najkoristnejše informacije. Z Razširjenim vpisom boste na enostaven način dosegli stranke, ki iščejo na različnih platformah. Če imate močno lokalno konkurenco, pa je zaželjeno imeti tudi spletno stran.
Razširjen vpis je koristen dodatek za ponudnike in podjetja, ki že imajo spletno stran. Z vpisom enakih informacij na različne digitalne platforme je vaša kredibilnost pri iskalnikih višja. To pa zvišuje rangiranje pri iskanju.Niste našli odgovora. Pišite nam!
Pišite nam na info@pirs.si