Kaj je digitalni lokalni marketing?
Digitalni lokalni marketing raste, ker stranke iščejo ponudnike v bližini.
Kako stranke iščejo?
Stranke v današnjem času iščejo informacije online, na podlagi katerih pokličejo ali obiščejo ponudnika v bližini. Gre za dejstvo, da stranke iščejo online in kupijo offline oz se odpravijo na fizično lokacijo podjetja - ROPO (Research Online, Purchase Offline).
Lokalno iskanje je od leta 2015 zraslo za 12-krat
Lokalno iskanje je učinkovit način pridobivanja strank:
-
80% strank najprej poišče informacije na spletu
iskanje na mobilnih napravah = lokalno iskanje
okrog 50% uporabnikov spleta v Sloveniji, dostopa na splet prek mobilnih naprav
-
88% lokalnih iskanj pripelje do klica ali obiska
-
70% uporabnikov obišče ponudnika na podlagi online informacij

Lokalni marketing pomeni biti najden tam, kjer stranke iščejo
Lokalno iskanje je v velikem vzponu že nekaj let. To je posledica velike uporabe pametnih telefonov in tablic oz. iskanj prek njih. Stranke danes želijo najti ponudnike v svoji bližini ali na določeni lokaciji. Ena izmed najpomembnejših platform je vsekakor Google. Vpis vanj omogoča, da stranke najdejo podjetje na Google zemljevidih in Google iskalniku.
Razvoj tehnologije in predvsem povečana uporaba mobilnih naprav omogočajo iskanje, vezano na lokacijo. Vaše stranke imajo informacijo vedno na dosegu rok. Iščejo kjerkoli, kadarkoli, vsak dan in večkrat na dan. Uporabljajo različne aplikacije, da bi prišle do informacij in ponudnika v bližini.
Lokalni marketing so točni podatki povsod
Stranke, ki iščejo lokalno, želijo najti najbližje ponudnike. Želijo izvedeti, kaj ponujajo, kje se nahajajo, delovni čas, telefon in kako do vas. Zanimajo jih slike in video ter kaj o vas pravijo ostale stranke, saj temu bolj verjamejo kot samim opisom izdelkov/storitev. Če so vaši podatki napačni, bodo stranke odšle drugam. LSA ocenjuje,da zaradi nepravilnih podatkov podjetja na leto izgubijo kar 10,3 milijarde $.
Vpis ažurnih podatkov na Googlu ima vpliv na iskanje in stranke. Podatki kot so naslov, delovni čas, telefon ... jim omogočajo, da vas najdejo in obiščejo. Število vpisov in enakost podatkov pa zvišujejo rangiranje v iskalnikih. Te namreč višje rangirajo podjetja, ki imajo več vpisov z enakimi podatki - NAP konsistentnost (name, adress, phone). To za Google pomeni višjo kredibilnost pri rangiranju.
Stranke, ki iščejo lokalno želijo najti najbližje ponudnike. Želijo izvedeti, kaj ponujajo, kje se nahajajo, delovni čas, telefon in kako do vas. Zanimajo jih slike in video ter kaj o vas pravijo ostale stranke, saj temu bolj verjamejo kot samim opisom izdelkov/storitev.
PIRS RAZŠIRJEN VPIS = DIGITALNI LOKALNI MARKETING, KI PRINAŠA KLICE IN OBISKE
