Google my business seo optimizacija

Google my business – kako optimizirati profil podjetja na Googlu?

Optimizacija google my business profila podjetja prinaša več klikov na telefon in navigacijo v Googlu.

Kaj je Google my business profil podjetja?

Gre za profil podjetja, ki se prikazuje na Googlovih produktih, kot je Google maps in Google iskalnik. Vsebuje informacije o fizični lokaciji podjetja, delovnem času, telefonu, dejavnosti in ostale podatke. Za spreminjanje podatkov pje potrebna verifikacija, s katero potrdite verodostojnost za spreminjanje podatkov podjetja.

Ta Google izkaznica podjetja tudi slike, ki jih doda podjetje ali Google uporabniki. Zelo pomemben del profila so tudi online ocene, ki jih podajajo stranke. Te poleg podatkov vplivajo na rangiranje pri iskanju na Googlu. Gre za pomemben zbir informacij o podjetju, na podlagi katerih se potencialne stranke odločajo, katero podjetje bodo poklicale ali obiskale.

Zakaj je pomemben Google my business za podjetje?

Gre za profil podjetja na Googlu, ki je dodaten kanal pripridobivanju strank, predvsem njihovih klicev in obiskov fizične lokacije podjetja. Raziskave kažejo, da pri lokalnem iskanju kar 73% strank klikne naGoogle my business profile podjetij. Vedno več je tudi iskanj, kjer stranke ne kliknejo na spletne strani, ampak na google my business profil (zero-click search). To pa zato, ker so na njem informacije strukturirane in takoj izvedo naslov, telefon in delovni čas. Preberejo lahko tusi online mnenja ostali hstrank in si pogledajo slike na Google my business profilu.

Google lokalno iskanje

Lokalno iskanje je od leta 2011 zraslo kar za 100-krat, od 2015 pa za 12-krat. Takšen porast gre pripisati množični uporabi pametnih telefonov, ki so vedno povezani s spletom. Informacije so strankam vedno na voljo na dosegu roke. Kadarkoli, kaj potrebujejo to poiščejo na mobilnikih., ki omogočajo iskanje, vezano na lokacijo. Pri takšnem iskanju stranke iščejo podjetja oz. ponudnike v svoji bližini. Odločajo se na podlagi informacij, ki so jim na voljo na Google my business profilu.

82% prikazov GMB profilov je pri strankah, ki nimajo v mislih točno določenega podjetja – discovery search. To pomeni, da je to priložnost, da lahko z informacijami vplivate, da izberejo vaše podjetje. Zato je ta profil skoraj nujen za tista podjetja, ki nimajo spletne strani. Tista, ki jo imajo, pa jim ta profil dodatno pomaga pri pridobivanju strank, še posebej, če imajo več fizičnih poslovalnic.

Google my business prikazi Google

Pametni telefoni pripeljejo stranke na lokacijo

Ena izmed glavnih značilnosti lokalnega iskanja prek pametnih telefonov je, da prinaša klice in obiske strank. To pa zato, ker so stranke v bližini podjetja, in lahko prek Google my business profila enostavno kliknejo na telefon ali navigacijo. Ponudniki ali podjetja, ki takšnemu načinu iskanja ne posvečajo pozornosti, izgubljajo stranke oz. njihove klice in obiske. Pri tem pa ima ključno vlogo ravno Google my business podjetja.

Kako vzpostaviti učinkovit Google my business profil podjetja?

Najpomembnejši korak je verifikacija Google my business profila. S tem prevzamete nadzor in lahko podatke posodabljate. Za verifikacijo je zaželen Google oz. Gmail e-naslov. Opravite jo na spletni strani Google my business ...

Različni načini verifikacije so možni na podlagi podatkov, ki jih Google že ima oz. ne morete sami vpisati poljubne mobilne številke ali e-naslova, na katere želite prejeti kodo. S tem zagotavlja, da verifikacijo dokonča samo oseba, ki ima dostop do omenjenih medijev v podjetju.

Ko prejmete Google verifikacijsko kodo, jo vnesete na podjetju na https://business.google.com/  in s tem dobite nadzor nad podatki. Nato lahko spreminjate podatke, dodajte slike, odgovarjate na online mnenja, dodajate aktualnosti v obliki Google objav … Dodate lahko opis vašega podjetja, logotip, dejavnosti … Z verificiranim profilom imate tudi vpogled v statistike prikazov in klikov na telefon in navigacijo.

Če ima vaše podjetje že verificiran Google my businessprofil, bo Google namesto možnosti verifikacije, ponudil, da oddate zahtevo uporabniku, ki je verificiral profil. Pri tem se prikaže delni e-naslov uporabnika, ki je izvedel verifikacijo. Le ta prejme zahtevo, ki jo lahko potrdi ali zavrne. Če ne veste, kdo je verificiral vaš profil in vas ta zavrne ali ne odreagira, lahko v nekaj dneh zahtevate ponovno verifikacijo.

Zakaj so online mnenja pomembna?

Se strinjate, da so priporočila, najboljši način pridobivanja strank? Online ocene so nekakšna online priporočila, ki jim stranke verjamejo. Zato imajo velik vpliv na potencialne stranke, ki se odločajo, katerega ponudnika bodo poklicale. Najpomembnejši vir online ocen podjetij je Google my business, sledi mu Facebook ...

Ker imajo online ocene in mnenja na Googlu velik vpliv na potencialne stranke, je treba z njimi upravljati. To pomeni, da skušate pridobiti čim več mnenj. Ko imate verificiran Google profil podjetja, lahko na mnenja odgovarjate. Priporočljivo je, da se za dobro mnenje zahvalite, na slaba pa se odzovete, kot na reklamacijo in jo skušate rešiti. Tako bodo potencialne stranke videle, da rešujete morebitne težave strank in vam bodo zaupale.

Kako izboljšati prikazovanje Google my business profila?

Prikaz Google profila podjetja je odvisen od ...

  1. Ustreznost oz. relevantnost - koliko podjetje ustreza iskanju
  2. Lokacije oz. bližine
  3. Google my business kategorij, ocen, klikov …
  4. Konsistentnosti vpisov v ostalih, za Google kredibilnih bazah
Google my business kliki Google

Kako konsistentnot vpisov vpliva na prikazovanje Google my business profila?

Konsistentnost vpisov podjetja (NAP consistency) se nanaša na enak  vpis podatkov podjetja, predvsem naziva, naslova in telefona,  v različnih digitalnih platformah. Ko Google najde enake vpise podjetja v različnih, zanj kredibilnih bazah, je to za Google znak, da je podjetje kredibilnejše za prikazovanje.

Vpisi v različne baze zahtevajo čas in tudi znanja. Nekatere izmed baz so tudi plačljive. Poleg tega pa ne veste, katere so digitalne baze,ki jih Google preferira. Recimo, da vam uspe nekako podjetje vpisati v 10 primernih digitalnih baz, in da želite nato spremeniti delovni čas. Čaka vas kar nekaj dela, da posodobite podatke v 10 različnih bazah.

4 ključni koraki za izboljšanje prikazovanja vašega Google my business profila podjetja

  1. Verifikacija Google my business profila podjetja
  2. Dopolnitev podatkov (telefon, delovni čas, slike, opis …)
  3. Pridobivanje in upravljanje z online mnenji in ocenami na Googlu
  4. Vpis podjetja v druge, za Google kredibilne digitalne platforme, za izboljšanje prikazovanja na Googlu

Če ne optimizirate Google my business profila vašega podjetja, izgubljate stranke na Googlu, predvsem njihove klice in obiske. Če že imate spletno stran, je profil podjetja na Googlu dodaten kanal pridobivanja strank. Skoraj obvezen pa je za podjetja, ki nimajo spletne strani, saj jim omogoča, da jih stranke najdejo na Googlu. To velja predvsem za majhna lokalna podjetja. A ta velikokrat nimajo znanj in časa za vse to. Zato v Sloveniji obstaja edinstvena rešitev – Pirsov razširjen vpis.

Kaj je Pirsov Razširjen vpis?

Gre za vodilno evropsko vpisno platformo nemškega podjetja uberall, ki omogoča vpis podjetja v različne digitalne baze z enega samega mesta. Uporablja jo že več kot 1 milijon podjetij po celem svetu. Tudi v Sloveniji je vedno več podjetij, ki so tako prišla do strank na Googlu. To dokazujejo njihove statistike prikazov in klkikov na Gooflu. Za Pirsov Razširjen vpis se odločajo gostilne, optike, avto saloni, občine, inženirska podjetja, trgovine … skratkka vsi, ki želijo, da jih stranke najdejo na Googlu, obiščejo njihovo lokacijo ali pa pokličejo.

Kako deluje Pirsov Razširjen vpis?

Če želite pridobivati stranke s pomočjo Google my business profila, mi za vas naredimo skoraj vse. Pomagamo vam pri verifikaciji in napolnimo vsebine. Podjetje vpišemo v različne platforme, povežemo z Google my business profilom podjetja in to je to. Podatki se samodejno sinhronizirajo v več kot 15, za Google kredibilnih, digitalnih platform.

Zemljevidi

Pirsov razširjen vpis dela za vas 365 dni v letu, vi pa se posvetite svojemu poslu. Kadar koli želite posodobiti podatke, nam sporočite, mi jih vnesemo in posinhroniziramo v vseh bazah naenkrat. Za vas spremljamo tudi statistike prikazov in klikov na Googlu. Če želite, pa lahko sami vnašate in posodabljate podatke, spremljate statistike prikazov in klikov na Googlu. V vem primeru vam dodelimo dostop.

Slovenska podjetja, ki so se odločila za Pirsov Razširjenvpis, so z njim zelo zadovoljna. To pa zato, ker se jim je investicija povrnilav obliki klicev in obiskov strank. Ste tudi vi  pripravljeni investirati 1 eur na dan zapridobivanje strank na Googlu? Pošljite nam povpraševanje in uredili bomo vse za vas.

"Pa kaj vi mislite, da bom moral zaposliti še dva človeka, ker me stranke kar naprej kličejo? 😊"

Avtovleka

"Sporočam, da je stranka danes podaljšala Razširjen vpis, ker je zadovoljna s statistiko."

popravilo kmetijske mehanizacije

Brezplačno preverite, v katerih bazah in kako ste vpisani!

Analiza vpisa

SEO optimizacija za lokalno iskanje

Za SEO v Sloveniji je ključna optimizacija za lokalno iskanje – lokalni SEO.

Preberi →

9 razlogov, zakaj je digitalni lokalni marketing pomemben za podjetja

Digitalni lokalni marketing je učinkovit način pridobivanja strank,oz. njihovih klicev in obiskov

Preberi →

Digitalni lokalni marketing za poslovalnice

Razširjen vpis izboljša rangiranje Google my business profila podjetja in s tem klike na telefon in navigacijo.

Preberi →

Postavite podjetje na Google

Pretvorite iskanje na Googlu v prodajo s pomočjo klicev in obiskov strank.

Več →

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form