seo slovenija – seo optimizacija za lokalno iskanje
Pri SEO v Sloveniji je ključna optimizacija za lokalno iskanje – lokalni SEO.
Kaj je SEO oz. spletna optimizacija?
Iskalniki so najpogostejši vir informacij za uporabnike, ko želijo kaj izvedeti, narediti, kupiti ali obiskati (4 micro moments). Zato je pomembno, da stranka takrat najde vaše podjetje. Spletna optimizacija poskrbi za višje uvrščanje spletne strani na Googlu in ostalih iskalnikih. Višje, ko je uvrščena spletna stran, več klikov lahko pričakujete. Za SEO Slovenija pa je ključna tudi optimizacija Google my business profila podjetja.
SEO je angleška kratica za »Search Engine Optimization« in zajema nabor ukrepov za izboljšanje rangiranja v iskalnikih. Optimizacija spletne strani je kontinuiran proces. Razdelimo jo lahko na 5 korakov …
- Uporaba ključnih besed
- Tehnična optimizacija (preusmeritve, hitrost, robots, sitemap, https, url-ji, prilagodljivost mobilnikom …)
- Vsebina spletne strani (članki, nasveti, meta opisi …)
- Pridobivanje povratnih povezav
- Spremljanje in prilagajanje
SEO v Sloveniji omogoča višje rangiranje spletne strani. V zelo konkurenčnih panogah, spletna optimizacija zahteva ogromno znanj, prilagajanja in čas. Enostavnejša je alternativna rešitev - Google oglaševanje, kjer se prikazuje oglas glede na zakupljene iskane ključne besede.
V Sloveniji je velika večina podjetij majhnih oz. lokalno usmerjenih. Njihove stranke so predvsem iz širše okolice. Za SEO Slovenija je poleg optimizacije spletne strani pomemben lokalni SEO – optimizacijo Google my business profila podjetja za lokalno iskanje.
Kaj je lokalni SEO?
Lokalni SEO pomeni optimizacijo Google my business profila, za izboljšano prikazovanje pri lokalnem iskanju na Googlu. Google my business profil podjetja je izkaznica podjetja na Googlu. Vsebuje podatke o nazivu, naslovu, telefonu, delovnem času, online ocenah, slike … Vse te informacije vplivajo na potencialne stranke oz, katero podjetje bodo poklicale ali obiskale. Ključno je, da so informacije ažurne. Podatke lahko spreminjate le, če ste verificirali Google profil podjetja.
Zakaj je optimizacija za lokalno iskanje pomembna?

Lokalni SEO poskrbi za izboljšano rangiranje Google my business profila podjetja. Ta profil je pomemben, ker …
- 53% iskanj na Googlu je lokalnih oz. vezanih na lokacijo pri katerih se prikazujejo Google profili podjetij
- 82% prikazov Google profilov podjetij pri strankah, ki nimajo v mislih točno določenega podjetja »discovery search«
- Več kot 50% iskanj na Googlu je brez klika na spletne strani – »zero click searches«
- 88% lokalnih iskanj na mobilnikih se konča s klicem ali obiskom podjetja
- 73% strank pri lokalnem iskanju klikne na Google profile podjetij
Lokalno iskanje je od leta 2011 zraslo za 100-krat, od 2015 pa za 12-krat. Tako velika rast je posledica množične uporabe pametnih telefonov, ki omogočajo iskanje, vezano na lokacijo. Kadarkoli stranke kaj potrebujejo, to poiščejo na mobilniku. Druga značilnost takšnega iskanja je, da prinaša klice in obiske strank. To pomeni, da kliknejo na telefon ali navigacijo v Google profilu podjetja.
Zato je v SEO v Sloveniji potrebno vključiti optimizacijo Google my business profila podjetja. Za podjetja, ki imajo spletno stran, je to dodaten vir strank. Za lokalna podjetja brez spletne strani pa je skorajda nujen, ker jim omogoča online vidnost.
Kako Google prikazuje podjetja pri lokalnem iskanju?
Rangiranje podjetij oz. Google profilov podjetij pri lokalnem iskanju je odvisno od več dejavnikov. Najpomembnejše pri vsem tem je, da imate verificiran Google my business profil, ki omogoča urejanje podatkov. Prikazovanje pa je odvisno od …
- Iskanja
- Lokacije oz. bližine
- Google my business dejavnosti, ocen, klikov ...
- Konsistentnosti vpisov podjetja v ostalih bazah

Na prikaz Google profila podjetja vplivata iskanje in lokacija, kjer se stranka nahaja. Če npr. išče restavracije v bližini, ji Google prikaže najbližje restavracije. Na prikazovanje vpliva tudi vsebina, predvsem izbrana kategorija in online ocene in mnenja. Google my business je najpomembnejši in najhitreje rastoči vir online ocen podjetij za stranke. Z njimi je potrebno upravljate, kar pomeni, da …
- se zahvalite za dobre ocene
- se odzovete na slabe ocene kot na reklamacijo in jih razrešite
Z upravljanjem Google my business profila podjetja bodo potencialne stranke dobile ažurne informacije o delovnem času, vaši ponudbi, kje se nahajate in kaj o vas pravijo ostale stranke. Tako boste vplivali, da izberejo vaše podjetje, vas pokličejo ali obiščejo na fizični lokaciji.
Na izboljšanje prikazovanja Google profila podjetja pa lahko vplivate tudi z vpisom podjetja v različne, za Google kredibilne, digitalne baze.
Lokalni SEO v Sloveniji in konsistentnost vpisov
Konsistentnost vpisov v različnih digitalnih bazah izboljša prikazovanje Google profila podjetja na Google iskalniku in Google zemljevidih. Zakaj? Kadar Google najde enake vpise podjetja v zanj, kredibilnih bazah, je takšno podjetje kredibilnejše za prikazovanje. Vprašanje pa je, katere so te baze in kako podjetje vpisati vanje. Gre za različne baze, z različnimi strukturami in načini vpisa. Skratka za takšen lokalni SEO v Sloveniji so potrebna znanja in čas, da bi vpisali podjetje vanje. Poleg tega pa morate vedeti, katere so te, za Google pomembne, baze. Vzemimo primer, da bi želeli podjetje vpisati v 10 baz. Vsak ima drugačen način vpisa, nekatere so plačljive itd. Porabili boste kar nekaj časa. Če želite nato podatke posodobiti, vas spet čaka nekaj dela.
Kako poskrbeti za lokalni SEO v Sloveniji z eno potezo?
V Sloveniji obstaja edinstvena rešitev, ki poskrbi za lokalni SEO v Sloveniji s pomočjo enakih vpisov podjetij v različne digitalne platforme. Gre za vpisno platformo uberall, vodilne evropske platforme, ki jo po svetu uporablja več, kot milijon podjetij. V Sloveniji je uporablja vedno več podjetij iz različnih dejavnosti, kot so gostilne, avtomehaniki, steklarji … Uporabljajo jo tudi inženirska podjetja, občine, avtosaloni … skratka vsa tista podjetja, ki želijo izboljšati prikaze in klike na Google my business profil v Googlu. Gre za Pirsov Razširjeni vpis, ki poskrbi za enake vpise v različne digitalne baze. Podjetja, katerih vpise Google najde v bazah, so kredibilnejša za prikaz v Googlu.
Kako vpliva Pirsov Razširjeni vpis na lokalni SEO v Sloveniji?
Pirsov Razširjeni vpis je edinstvena rešitev v Sloveniji. Omogoča vpis podatkov podjetja na spletni platformi in sinhronizacijo podatkov teh v digitalne baze. Tako so ustvarjeni enaki vpisi v različnih bazah, ki pripomorejo k boljšemu rangiranju Google my business profila podjetja. To dokazujejo tudi statistike podjetij, ki so s tem učinkovitim orodjem izboljšala lokalni SEO v Sloveniji. Izboljšali so se prikazi in kliki na Google profil.
Lokalni SEO Slovenija - povzetek
SEO v Sloveniji ne zajema samo optimizacije spletne strani, ampak tudi lokalnega SEO – optimizacijo za prikazovanje Google my business profila. Še posebej je ta ključna za podjetja, ki nimajo spletne strani.
Google my business profil je potrebno verificirati, da lahko spreminjate podatke. Za izboljšanje prikazovanja pa so potrebni enaki vpisi podjetja v digitalne baze, ki so kredibilne za Google. Za to obstaja Pirsov Razširjen vpis, ki omogoča …
- vpis in sinhronizacijo v več kot 10 kredibilnih baz
- vpogled v statistike prikazov in klikov na Google my business profil podjetja
- Vpogled in odgovarjanje na online ocene
Želite izkoristiti Google profil svojega podjetja za pridobivanje strank? Na Pirsu lahko poskrbimo za vse, od verifikacije Google profila podjetja, do vpisov v različne baze. Pomagali smo že več slovenskim podjetjem, ki vsako leto podaljšujejo Pirsov Razširjeni vpis iz enega samega razloga – klicev in obiskov strank. Pišite nam in poskrbeli bomo za lokalni SEO v Sloveniji tako, da bodo stranke našle vaše podjetje, vas obiskale ali poklicale.