Koristi razširjenega vpisa
Razširjen vpis omogoča vpis podjetja v baze, spletne strani, aplikacije, navigacije, imenike, iskalnike, družbena omrežja ...
Do 22 poslovalnic z eno potezo
V današnjem času stranke za iskanje uporabljajo različne baze, družabna omrežja, imenike, iskalnike, navigacije ... Zato je ključno, da vas najdejo, ko vas potrebujejo, ne glede na to, kje iščejo. Izjemno pomembno pa je tudi, da so vaši podatki točni, še posebej ime podjetja, naslov in telefon - NAP konsistentnost.
Digitalni marketing je postal nepogrešljiv del vsakega podjetja, ki želi pridobivati stranke. Podjetja, ki jih stranke ne najdejo v online svetu, izgubljajo stranke.
-
enostaven vpis podatkov
-
velik doseg strank na različni platformah
-
enostavno ažuriranje podatkov
objavljanje aktualnosti z enega mesta
vpogled v ocene, mnenja in odgovarjanje nanje
-
enaki vpisi zvišujejo rangiranje v iskalnikih (SEO)
stranke bilj verjamejo podjetjem, ki so na spletu in mobilnikh
Izdelava spletne strani ali Pirs Razširjen vpis?
Izdelava spletnih strani je največkrat korak, o katerem razmišljajo ponudniki, ki še ne uporabljajo digitalni marketing. Vendar pa sama spletna stran ni dovolj, če ne izkoristite spletno oglaševanje. Poleg tega pa je nujna tudi otimizacija spletnih strani oz. seo optimizacija. Skratka kar nekaj zadev, če želite izkoristiti digitalni marketing za oglaševanje in pospeševanje prodaje. Izdelava spletne strani zahteva kar nekaj časa in znanj.
Pirs Razširjen vpis pa je hitrejši in enostavnejši način za digitalni marketing, predvsem lokalni. Najprimernejši je za lokalne ponudnike, ki želijo pridobivati klice in obiske strank v njihovi okolici, in ne poznajo spletno oglaševanje. Zanj ne potrebujete znanj ali izkušenj. Je najpreprostejši in najučinkovitejši način za digitalni lokalni marketing.
Digitalni lokalni marketing prinaša klice in obiske strank

Spletno oglaševanje
Z vpisi boste povečali doseg zainteresiranih strank na številnih digitalnih platformah.

SEO - optimizacija
Število vpisov in vpisi z enakimi podatki v različnih platformah dvigujejo rangiranje v iskalnikih (SEO).

Enostavnost vpisov
Podatke lahko vpisujete in ažurirate kadarkoli na samo enem mestu.

UPRAVLJANJE
Spremljate lahko online ocene in nanje odgovarjate.
Objavljate lahko aktualnosti.

Lokalno iskanje je od 2011 zraslo za več kot 100-krat.
Lokalno iskanje se ne začne vedno le na iskalnikih. Raziskave so pokazale, da le 36 % strank začne lokalno iskanje na iskalnikih. Veliko jih uporablja tudi druge vire kot so on-line imeniki, aplikacije, socialna omrežja, zemljevide ipd. V zadnjih letih je v porastu tudi uporaba GPS navigacij v vozilih.
Lokalno iskanje na mobilnih napravah prinaša hitrejši odziv strank (klic, obisk in nakup).
Lokalno iskanje postaja pomemben način iskanja, ker stranke porabijo 75% denarja v svoji bližini. Mobilne naprave imajo vedno pri sebi in hitro lahko najdejo najbližje ponudnike. Zanima jih, kaj ponujajo, kje se nahajajo in kaj o njih pravijo drugi. Vse te informacije pa lahko najdemo na spletu, aplikacijah, imenikih, družbenih omrežjih in navigacijah.
-
lokalno iskanje raste, ker mobilne naprave omogočajo iskanje, vezano na lokacijo
-
stranke iščejo najbližje ponudnike in želijo informacije o ponudbi, kontaktu, mnenjih, naslovu, delovnem času ...
-
pri lokalnem iskanju stranke želijo izvedeti, kako priti do ponudnika
-
iskanje prek mobilnih naprav raste in prehiteva iskanje prek računalnikov
-
uporabniki mobilnih naprav se hitro odzovejo s klicem ali obiskom ponudnika
-
iskanje na mobilnih napravah pripelje stranke na fizično lokacijo ponudnika
-
stranke na mobilnih napravah uporabljajo splet, aplikacije, navigacije, družbena omrežja ... za iskanje
SEO - rangiranje v iskalnikih
Na rangiranje v iskalnikih vpliva več dejavnikov. Razširjen vpis bo poleg večjega dosega strank izboljšal rangiranje skozi ureditev Google MY Business profila, NAP konsistentnost (enaki podatki povsod) in večje število vpisov. Vpis v razne imenike pa s spletnimi povezavami dodatno prispeva k izboljšanemu rangiranju.
