DIGITALNI MARKETING in lokalno iskanje v Sloveniji
Lokalno iskanje raste, ker stranke iščejo ponudnike v svoji bližini.
Digitalni marketing v Sloveniji
V Sloveniji je več kot 1,6 mio uporabnikov spleta. Uporabljajo ga za osebno rabo, kot je zabava, iskanje informacij in nakupovanje. Za dostopanje na splet vedno več uporabljajo pametne telefone.
89 % uporabnikov interneta v Sloveniji ga uporablja vsak dan
Glavne značilnosti lokalnega iskanja:
-
mobilne naprave omogočajo iskanje, vezano na lokacijo
-
90 % lokalnih iskanj pripelje do klica, obiska ali nakupa
-
82 % uporabnikov mobilnih naprav išče lokalno
75 % strank išče doma
Rast iskanj delovni čas, pot, telefon in kontakt
Koliko hitro stranke potrebujejo lokalne storitve?

Stranke uporabljajo lokalno iskanje, ker potrebujejo izdelek/storitev dokaj hitro. To potrjuje tudi dejstvo, da se pri lokalnem iskanju hitro odzovejo s klicem ali obiskom.
Zakaj stranke iščejo lokalna podjetja?

Stranke iščejo lokalne ponudnike predvsem zato, ker potrebujejo določen izdelek ali storitev. Gre torej za zainteresirane stranke, za razliko od običajnega oglaševanja, kjer ciljamo predvsem nezainteresirane stranke. Če takšno oglaševanje vzbudi interes, pa veliko strank poišče informacije na spletu ali mobilnikih.
Katere informacije zanimajo stranke?

Stranke iščejo lokalno ker potrebujejo informacije o cenah, delovnem času, naslovu oz. kako do ponudnika, razpoložljivosti izdelkov in kontaktnih informacijah. Zanimajo jih mnenja ostalih strank in popusti.
Na podlagi česa se stranke odločajo?

Stranke pri odločanju za ponudnike tehtajo med vrednostjo oz. ceno in kakovostjo. Pri lokalnem iskanju pa na odločitev zelo vpliva tudi bližina in mnenja ostalih strank.