Vpliv online DRUŽBENIH OMREŽIJ na podjetja
Družbena omrežja so spremenila uporabo spleta.
Online ocene so digitalna reklama od ust do ust
Zagotovo ste že slišali za družbeno omrežje Facebook, Google+, Foursquare ... No, za naketere ste slišali, za druge ne. Kakorkoli, uporaba družbenijh omrežij se povečuje, kakor tudi število omrežij. To pa predvsem zato, ker povezujejo ljudi in omogočajo izmenjavo informacij. Večina uporabnikov dostopa do omrežij večkrat na dan. Zato jih uporabljajo tudi za lokalno iskanje. V prihodnje bo največje socialno omrežje na svetu Facebook igral še pomembnejšo vlogo pri povezovanju s "online" in "offline" sveta. To pomeni, da bodo stranke iskale prek Facebooka in obiskale ponudnike na fizični lokaciji.
-
Stranke bolj zaupajo podjetjem, ki so na družbenih omrežjih
-
Družbena omrežja postajajo iskalniki
-
V družbenih omrežjih si stranke izmenjujejo informacije in jim zato bolj verjamejo kot oglaševanju
Družbena omrežja pozitivno vplivajo na rangiranje v iskalnikih
Družbena omrežja so in bodo v prihodnosti postajala pomemben vir strank. Še posebej to velja za lokalna podjetja, ker postajajo družbena omrežja iskalniki, omogočajo deljenje informacij in podajanje ocen in mnenj. Za podjetja z neko osnovno dejavnostjo pa lahko v veliki meri nadomestijo spletno stran, ker stranke na njih dobijo vse potrebne informacije.
Družbena omrežja so vir informacij za stranke. Če jih ignorirate, bodo stranke ignorirale vas.
Tabela: uporaba družbenih omrežij v Sloveniji

Vir: Raziskava MEDIA+, Valicon. Maj/Junij 2016, n=9.798