Vpliv online ocen na podjetja
Online ocene so ključne pri pridobivanju zaupanja strank
Online ocene so digitalna reklama od ust do ust
Ocene in mnenja strank vedno bolj pridobivajo na pomembnosti. Gre namreč za to, da stranke vedno manj verjamejo oglaševanju in veliko bolj mnenjem ostalih strank.
Online ocene in mnenja se lahko pojavljajo na različnih platformah in imajo velik vpliv na ostale stranke. V današnjem času se ne moremo izogniti takšnemu širjenju informacij saj si jih stranke želijo. Zato je pomembno, da z online ocenami in mnenji upravljamo.
-
stranke 12-krat bolj verjamejo ocenam kot opisom izdelkov in storitev
-
92 % strank bere online ocene in mnenja
-
95 % strank se vrne. če se podjetje odzove na njihovo slabo ovceno in jo razreši
online ocene in mnenja vplivajo tudi na razvrščanje v iskalnikih
Online glas seže dlje kot v deveto vas.
Slabe ocene in mnenja so posledica negativnih izkušenj s ponudnikom. Vse skupaj pa se lahko začne že pri odzivnosti ponudnika, ko stranka pokliče. Kar 74% strank odide h konkurenci zaradi slabe izkušnje pri telefonskem klicu. To izkušnjo pa mnogi delijo skozi negativne ocene na spletu in mobilnikih. Zato je odzivnost nanje zelo pomembna za vsakega ponudnika. Stranke pričakujejo dobre in slabe ocene. Pri slednjih je zanje pomembno, da jih je ponudnik razrešil
Pri negativnih "on-line" mnenjih je najpomembneje, da se nanje odzovete in jih razrešite
On-line ocene in mnenja imajo velik vpliv na ugled podjetja na spletu in mobilnikih. Vedno bolj vplivajo na to, katerega ponudnika stranka izbere. Če z njimi ne upravljate, ima to vedno večje negativne posledice. Prenesite si priročnik, ki vam bo pomagal pri upravljanju z online ocenami in mnenji.