Lokalni marketing

Lokalni SEO - spletna optimizacija za lokalno iskanje

Lokalni SEO prinaša boljše rangiranje pri lokalnem iskanju v Googlu

Kaj je lokalni SEO?

Lokalni SEO zajem ukrepe, ki izboljšajo rangiranje pri lokalnem iskanju oz.iskanju vezanem na lokacijo. Pri takšnem iskanju stranke pričakujejo, da bodo našli ponudnike v svoji bližini.

Lokalno iskanje je od leta 2011 zraslo za 100-krat , od 2015 pa za 12-krat

Najpomembnejši del optimizacije za lokalni SEO predstavlja Google my business profil podjetja. Prvi korak, je da izvedete verifikacijo profila, sledi dopolnitev podatkov (delovni čas, slike, opisi ...), tretji korak za lokalni SEO pa je vpis podjetja v različne, za Google kredibilne, baze.

Kako Google prikaže rezultate iskanja?

Predstavljajte si, da ste na poti na obisk k prijateljici in ji želite podariti rože. Zato posežete po mobilniku in vanj vpišete "cvetličarna". Google vam prikaže rezultate, pri čemer upošteva:

Lokalni SEO poskrbi, da ima Google vse potrebne podatke, na podlagi katerih prikaže podjetja. Google rezultat iskanja razdeli na 3 dele:

  1. najprej pokaže oglase Google Ads, če jih ima katero izmed podjetij zakupljene
  2. nato prikaže Google My Business profile podjetij (GMB)
  3. na koncu pa se razvrstijo spletne strani

Google my business profil podjetja je izkaznica podjetja na Googlu. Te podatke uporablja Google iskalnik in Google zemljevid (Google maps). Optimizacija tega profila je najpomembnejša za lokalni SEO.

Kako Google prikaže Google My Business profile podjetij?

Google za prikaz GMB profilov podjetij upošteva...

  1. Ustreznost oz. relevantnost - koliko podjetje ustreza iskanju
  2. Oddaljenost - bližina podjetij
  3. Google my business kategorija, online ocene, kliki na Google my business ...
  4. Konsistentnost vpisov podjetja v, za Google, kredibilnih imenikih

Kaj je konsistentnost vpisov?

Konsistentnost bi lahko opisali kot skupek informacij, ki jih Google pridobi o podjetju v online platformah. Za Google je podjetje ustreznejše za prikaz, če ima več enakih vpisov na spletu. Gre za takoimenovano "NAP consistency" oz. za enake vpise naziva, naslova in telefona podjetja v digitalnih platformah.

Vpisovanje podatkov v različne digitalne platforme (družbena omrežja, imeniki, aplikacije, zemljevide ...) je ključnega pomena za dvig kredibilnosti pri rangiranju GMB profila podjetja v Googlu. Največja ovira pri tem je pomanjkanje znanj in časa za vpisovanje v različne platforme. Prav tako pa posodabljanje podatkov v različnih platformah vzame veliko časa. Zato so v nemškem podjetju uberall razvili vpisno platforma, s katero je vpisovanje in ažuriranje podatkov podjetja enostavno. Na enem mestu se podatki podjetja vpisujejo in ažurirajo z izbranimi digitalnimi platformami (Google, Foursquare, WhereTo, Tupalo, Infobel, Opendi, Garmin, Navmii, Waze ...).

Uberall je ena izmed največjih vpisnih platform na svetu, v katero je vpisanih že več kot 1 mio podjetij iz različnih dejavnosti. Analiza vpisov je pokazala, da izboljša prikaze GMB profila podjetja, poveča klike na telefon in navigacijo. To dokazujeje tudi statistike po različnih dejavnostih. Preverite tudi, kako so slovenska podjetja prišla do več klicev in obiskov s pomočjo uberall Razširjenega vpisa.

Kako Pirsov Razširjen vpis vpliva na prikaze in klike na Googlu?

Google rajši prikazuje podjetja, katerih vpise najde v zanj kredibilnih bazah. Pomembno je, da so vpisi v teh bazah enaki predvsem naziv, naslov in telefon. To dokazujejo tudi statistike slovenskeh opodjetij, ki so s pomočjo Razširjenega vpisa povečala prikaze in klike na Google my business profil. Podjetja so z Razširjenim vpisom zadovoljna, saj z njegovo pomočji pridobivajo klice in obiske strank Zanj se odločajo gostilne, cvetličarne, trgovine ... oz. vsa tista podjetja, ki želijo pridobivati stranke na Googlu, predvsem klice in obiske.

"Pa kaj vi mislite, da bom moral zaposliti še dva človeka, ker me stranke kar naprej kličejo? 😊"

Avtovleka

"Sporočam, da je stranka danes podaljšala Razširjen vpis, ker je zadovoljna s statistiko."

popravilo kmetijske mehanizacije

Brezplačno preverite, kako pa vas stranke najdejo!

Analiza vpisa

SEO optimizacija za lokalno iskanje

Za SEO v Sloveniji je ključna optimizacija za lokalno iskanje – lokalni SEO.

Preberi →

Google my business – kako optimizirati profil podjetja na Googlu?

Optimizacija google my business profila podjetja prinaša več klikov na telefon in navigacijo v Googlu.

Preberi →

9 razlogov, zakaj je digitalni lokalni marketing pomemben za podjetja

Digitalni lokalni marketing je učinkovit način pridobivanja strank,oz. njihovih klicev in obiskov

Preberi →

Digitalni lokalni marketing za poslovalnice

Razširjen vpis izboljša rangiranje Google my business profila podjetja in s tem klike na telefon in navigacijo.

Preberi →

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form