Lokalni SEO - spletna optimizacija za lokalno iskanje
Lokalni SEO prinaša boljše rangiranje pri lokalnem iskanju v Googlu
Kaj je lokalni SEO?
Lokalni SEO zajem ukrepe, ki izboljšajo rangiranje pri lokalnem iskanju oz.iskanju vezanem na lokacijo. Pri takšnem iskanju stranke pričakujejo, da bodo našli ponudnike v svoji bližini.
Lokalno iskanje je od leta 2011 zraslo za 100-krat , od 2015 pa za 12-krat
-
70% strank raje obišče podjetje z izpolnjenim Google My Business profilom
Najpomembnejši del optimizacije za lokalni SEO predstavlja Google my business profil podjetja. Prvi korak, je da izvedete verifikacijo profila, sledi dopolnitev podatkov (delovni čas, slike, opisi ...), tretji korak za lokalni SEO pa je vpis podjetja v različne, za Google kredibilne, baze.

Kako Google prikaže rezultate iskanja?
Predstavljajte si, da ste na poti na obisk k prijateljici in ji želite podariti rože. Zato posežete po mobilniku in vanj vpišete "cvetličarna". Google vam prikaže rezultate, pri čemer upošteva:
- vaša predhodna iskanja, podatke shranjene v "piškotkih - cookies", personalizacijo ...
- vašo lokacijo , ki jo pridobi na podlagi IP-ja, wi-fi-ja ali GPS-a
Lokalni SEO poskrbi, da ima Google vse potrebne podatke, na podlagi katerih prikaže podjetja. Google rezultat iskanja razdeli na 3 dele:
- najprej pokaže oglase Google Ads, če jih ima katero izmed podjetij zakupljene
- nato prikaže Google My Business profile podjetij (GMB)
- na koncu pa se razvrstijo spletne strani
Google my business profil podjetja je izkaznica podjetja na Googlu. Te podatke uporablja Google iskalnik in Google zemljevid (Google maps). Optimizacija tega profila je najpomembnejša za lokalni SEO.

Kako Google prikaže Google My Business profile podjetij?
Google za prikaz GMB profilov podjetij upošteva...
- Ustreznost oz. relevantnost - koliko podjetje ustreza iskanju
- Oddaljenost - bližina podjetij
- Google my business kategorija, online ocene, kliki na Google my business ...
- Konsistentnost vpisov podjetja v, za Google, kredibilnih imenikih
Kaj je konsistentnost vpisov?
Konsistentnost bi lahko opisali kot skupek informacij, ki jih Google pridobi o podjetju v online platformah. Za Google je podjetje ustreznejše za prikaz, če ima več enakih vpisov na spletu. Gre za takoimenovano "NAP consistency" oz. za enake vpise naziva, naslova in telefona podjetja v digitalnih platformah.
Vpisovanje podatkov v različne digitalne platforme (družbena omrežja, imeniki, aplikacije, zemljevide ...) je ključnega pomena za dvig kredibilnosti pri rangiranju GMB profila podjetja v Googlu. Največja ovira pri tem je pomanjkanje znanj in časa za vpisovanje v različne platforme. Prav tako pa posodabljanje podatkov v različnih platformah vzame veliko časa. Zato so v nemškem podjetju uberall razvili vpisno platforma, s katero je vpisovanje in ažuriranje podatkov podjetja enostavno. Na enem mestu se podatki podjetja vpisujejo in ažurirajo z izbranimi digitalnimi platformami (Google, Foursquare, WhereTo, Tupalo, Infobel, Opendi, Garmin, Navmii, Waze ...).
V katere platforme se podatki sinhronizirajo?
Podatki se iz sinhronizirajo v ...
Zakaj so vključeni tuji imeniki?
Vpis v tuje imenike kot je Brownbook, Infobel in Opendi imajo kredibilnost pri iskalniku Google. Zato vpis vanje pomaga pri višjem rangiranju vašega podjetja pri iskanju (SEO oz. spletna optimizacija).
Zakaj je pomemben vpis v GMB?
Google je najbolj razširjen iskalnik. Vpis v GMB vam omogoča, da vas stranke najdejo v Googleovih produktih (zemljevidi, iskalnik ...). Ste vedeli da:
❶ imajo verificirani GMB profili 5x več prikazov
❷ stranke 2,7x raje izberejo podjetja z izpolnjenim GMB profilom
❸ imajo podjetja z izpolnjenim GMB profilom 70% večjo možnost, da jih stranke obiščejo
❹ imajo podjetja z izpolnjenim GMB profilom 50% večjo možnost, da stranke kupijo od njih
❺ 73% strank pri iskanju klikne na Google My Business profile podjetij
Uberall je ena izmed največjih vpisnih platform na svetu, v katero je vpisanih že več kot 1 mio podjetij iz različnih dejavnosti. Analiza vpisov je pokazala, da izboljša prikaze GMB profila podjetja, poveča klike na telefon in navigacijo. To dokazujeje tudi statistike po različnih dejavnostih. Preverite tudi, kako so slovenska podjetja prišla do več klicev in obiskov s pomočjo uberall Razširjenega vpisa.
Kako Pirsov Razširjen vpis vpliva na prikaze in klike na Googlu?
Google rajši prikazuje podjetja, katerih vpise najde v zanj kredibilnih bazah. Pomembno je, da so vpisi v teh bazah enaki predvsem naziv, naslov in telefon. To dokazujejo tudi statistike slovenskeh opodjetij, ki so s pomočjo Razširjenega vpisa povečala prikaze in klike na Google my business profil. Podjetja so z Razširjenim vpisom zadovoljna, saj z njegovo pomočji pridobivajo klice in obiske strank Zanj se odločajo gostilne, cvetličarne, trgovine ... oz. vsa tista podjetja, ki želijo pridobivati stranke na Googlu, predvsem klice in obiske.
